محيا محيا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 روز سن داره

دختر كوچولوي من

محیا پنج سال من

1397/5/3 23:55
نویسنده : مامان
154 بازدید
اشتراک گذاری

واکنش محیا در احیا به گریه کردن مامان چرا گریه میکنی؟

گفتم مامان برای امام علی گریه میکنم چند دقیقه بعد گفت مامان چرا دیگه گریه نمیکنی گریه کن برا امام علی دیگه؟

واژه جدید محیا برای جلب توجه مامان قربونت برم من

برا محیا جزوه های پیش دبستان مدرسه را پرینت گرفتم دیگه دخترم مشق دار شده همش میگه مشق دارم کار یک سال بچه ها را دو هفته ای تموم کرده وقتی میگم بسه برا یک شب دیگه میگه به عمم میگم نمیذاری مشق بنویسم

تفریح محیا در کردان پر کردن استخر با سنگ و خاک است و هر چیز دستش میاد میندازه تازه بقیه بچه ها را هم به کار میگرفت که این کار را انجام بدن براش بیل پلاستیکی گرفتم تا بره تو باغ بیل بزنه

ما به لطف محیا خانم فقط اجازه داریم شبکه پویا ببینیم و کنترل تلویزیون قایم میکنه تا بابا زهیر کانال دیگه نزنه و حتی وقتی نگاه نکنه هم باید روی پویا باشه تا کانال دیگه بزنیم سریع میاد میگه حالا نوبت منه

واکنش محیا به نی نی جدید عمه زهره مامان من اصلا نی نی ها را دوست ندارم فقط بچه گربه دوست دارم کاش عمه بچه گربه میاورد

از علایق محیا حیوان خانگی است و عاشق گربه ایت و میره به سمتش و شروع میکنه با گربه حرف زدن که میشه تو حیوان خانگی من بشی آخه همه گربه ها حیوان خانگی سجاد هستن من حیوان خانگی ندارم

دخترم اعتماد به سقفه میگه مامان من خودم میرم خرید میکنم از من تو فرودگاه ۵۰۰ تومانی گرفت و رفت کافی شاپ و با یک نوشابه برگشت تازه با اقاهه گفته بود که سه تا بده چون پولم پنجه

در مشهد دخترم بردم کبوترانه حرم پشیمون شدم یک ساعت فقط تو صف بودم نمیومد و وقتی اومد دید من عصبانی هستم گعت ملمان صدا را شنیدم ولی دویت داشتم بازی کنم دیگه عصبانی نباش اینفدر به من سختگیری نکن😣

محیا و قصه های بابا زهیر که شبها ساعت ها طول میکشه کرکس شخصیت بده و شیر شخصیت خوبه فیل هم تو داستان همه را ادب میکنه اگر کسی ادیت کنه له میکنه

پسندها (4)

نظرات (0)