محيا محيا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 روز سن داره

دختر كوچولوي من

محیا در سه سال و نیمگی

1395/7/6 11:18
نویسنده : مامان
102 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم دیگه حسابی بزرگ شده و در مرحله کودکی و بزرگی مونده و میگه مامان چیکار کنم بزرگ شدم من هنوز کوچولو هستم و به تقلید از زینب میگه من منه و پستونک میخوام و مامان تو عمه مریم  و من زینب هستم و بابا آقا یونس  و در بازی با زینب از فرصت استفاده  میکنه  و هوش میده میگه به وسایلم دست میزنه

تازگی محیا عروسک بازی میکنه  و شب سارا عروسکش پیشش میخوابند 

دستشویی محیا بعد از شش ماه مامان من از قهوه ای خوشم نیمیاد فقط زرد دوست دارم و تو شلوارش کارش میکنه  و میگه  مامان بدو بشور بدم میاد

محیا در مونته سوری میگه  من ازخاله فهیمه خوشم نمیاد عمه  زینب عوضش کن

محیا  در قم مامان بریم معصومه  امام رضا با اتوبوس و در صحن مامان اینجا خیلی قشنگه 

دخترم دو ماهی هست که دیگه انگشت نمیخوره و واقعا باعث خوشحالی  من شد محیا بعد از یه مریضی چند روزه به دستش بتادین  زدم و گفتم چرک کرده  بریم پیش دکتر  چون خوردی این شکلی شده و یه انگشتی تو دستش کردم و از ترس دیگه نخورد و به من  میگفت مامان نگران  نباش چیز مهمی نیست خوب میشه 

محیا همراه من برا آمپول من اومد تو اتاق و حسابی خوشحالی میکرد  من آمپول میزنم و به خانم گفت من با مامانم اومدم آمپول مال مامانمه

پسندها (2)

نظرات (0)